sobota, 21 kwietnia 2012

white shorts

Cześć! Dziś miałam bardzo udany dzień.  Od rana czas spędzałam w galerii handlowej. Jak wiecie, jest Narodowy Dzień Glamour więc w każdym numerze tego czasopisma znajdowały się karty  rabatowe. Idealny powód aby pojechać na zakupy. Po powrocie odbyła się oczywiście sesja. W outficie wykorzystałam moje nowe koronkowe szorty, na które polowałam już od tygodnia. Miłego oglądania :)





 

szorty- H&M
bokserka- Bershka
koszula- no name
buty- CCC
torba- no name
kolia- złotnik

9 komentarzy:

  1. Fantastyczne spodenki, też chyba sobie je kupię:)
    Zapraszam do mnie
    www.madamesunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spodenki i ogólnie strój :D
    Wiosennie i lekko .

    Zapraszam do mnie :
    mietowadziewczyna-dosia4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeeetne szorty! <3

    obserwuję. mogę liczyć na to samo? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój dzisiejszy dzień nie był zbytnio udany.. :(
    Bardzo fajne koronkowe spodenki, niby krótkie, ale kryjące kolorowe rajstopy sprawiają, że fajnie to wygląda! :) Poza tym fajna torebka!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!I like that!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz! :)
    Obserwuję, mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... szorty <3 Piękne;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw :) Spodenki <3

    Zapraszam do siebie, odwdzięczam się każdemu obserwatorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gorgeous outfit, so cute!!!

    OdpowiedzUsuń